Saturday, 2 June 2012

Thank coz be my friend :')




Hye guys , nampak tak sape kat atas tuu? Aku rasa korang kenal kowtt. Dia budak SKSU , btw mesti korang kenal punyalahh :') Aku sebenarnya dh add dia lama dlm fb tapi macam baru tegur lah . Hmm mungking kami akan jadi BESTFRIEND :) Eh lupo pulok nama dia Iqin Rahim je yg aku tahu . nama panjang aku tak tahu . Btw semalam kitaorg skype sumpah awesome gila ! :D Aku gelak tak terhenti-henti , haha btw iqin ni memang sporting habis . Sekiaan . :D

No comments: