Sunday 19 April 2015

Loving you!

                                    Photobucket
Hai u alls... harini entry psl, hmm nk royak ore sayeyyy dioo. hehe, maaf banyok lah kalu ado hok mano tk pehe tu, tapi aimi beso doh etek kecek kelate nih. hehe maaf banyok deh saem2. Hm aku sero dale blog ni jah lah aku buleh luoh segalo perasaey aku, sayang, kasih, cinto,sedih, sakit hati. mcm2 lagi lah. ! nih pun buleh update kes aku masuk bilik ictl, tapi seminggu sekali jah laa. sapo2 hok nok contact dengeii aimi buleh add aimi di wechat, ni ID dioo. ( ainnabila31 ) add deh, jangei tk add :p xadd malah baik ! :3

gini2, Bermulalah kisoh cinto sayo dengei awok ni, pade 1april 2015. awok jadi milik sy, sy harap janji yang kita taburkan tu tk sia2 deh awk ! sebabnyo, sy xtahu bakpo, walaupun sy baru kenal awk. sy sayeyy lajok koe awk. awk dok poe bekah gewe sy hok lain. awk ni lainnnnn sangat. awk memahami, tk kiro lamano. hati awk baik. ya ampunn, memei sapo2 hok dapat awk, lepas awk nge gitu jah meme bodo laa sy oyak nih! tapi walaupun awk bukei yg pertamo dale hidup sy, sy harap awklah ore hok terakhir dale hidup sy ! ameen. Sayang, moga-moga engkaulah jodoh ku. amin.

( Ya allah , jika dia jodohku, kau kekalkanlah kami sehingga ke akhir hayatmmu.
jika dia bukan jodohku, kau jodohkan lah juga kami ya allah. aku sangat menyayangi nya. )

amin

No comments: